Het is tijd voor nieuw leiderschap

Voor een Nederland waar iedereen vrij is, maar we niemand laten vallen. Sluit je aan bij D66.

— Sigrid Kaag

Het is tijd voor nieuw leiderschap

— Sigrid Kaag

Hoe vrij zijn we?

Hoe vrij ben je als je je zorgen maakt over het klimaat? Over hoe schoon de lucht is die je inademt? Over droge zomers en winters zonder vrieskou? Over de hele wereld staan mensen op voor een wereld zonder deze zorgen. Zij vragen de politiek om meer dan woorden. Zij vragen om daden voor een schonere aarde.

Voor daden is geen verdeeldheid, maar samenwerking nodig. Voor grote keuzes die niet iedere paar jaar veranderen.
Na het Parijsakkoord, de historische klimaatwet van politieke partijen van links tot rechts en een klimaatakkoord is het tijd voor daden. We sluiten kolencentrales en kiezen voor zon en wind. Schone energie wordt makkelijker betaalbaar. En de overheid helpt je als een elektrische auto of zonnepanelen te duur zijn.

Samen zetten we koers naar een schone aarde. We laten iedereen vrij van zorgen en zorgen dat iedereen mee kan doen.

Voor 1 euro per maand zet jij je in voor een een schonere wereld en…

1. Kun je meepraten en –stemmen over de koers van D66 tijdens onze landelijke en regionale ledencongressen.
  2. Heb je toegang tot exclusieve evenementen die wij organiseren, zoals de Nieuwe Ledendag in de Tweede Kamer.
  3. Kun je gebruikmaken van het brede aanbod aan opleidingen en trainingen die wij aanbieden.
  4. Ontvang je drie keer per jaar ons ledenmagazine Democraat.

˜