Bekijk de geplande activiteiten

D66-leden in gesprek op een partijbijeenkomst. - Beeld: Jeroen Mooijman

We organiseren veel bijeenkomsten. Bij elkaar en online. Om met elkaar te praten over onze ideeën. Maar ook om elkaar te zien en nieuwe mensen te leren kennen. In deze tijd gaat dat natuurlijk iets lastiger. Hieronder vind je een aantal (online) bijeenkomsten voor de komende tijd.

08.12.2022 | Donderdag | 16.30 uur | Den Haag

Wij vieren ons vijftigjarig jubileum! In 1972 kreeg Stichting Wetenschappelijk Bureau D’66 voor het eerst publieke financiering. We nodigen u van harte uit om dit met ons te vieren.

Hoe is de rol van het wetenschappelijk bureau door de tijd ingevuld en veranderd? En hoe kan de Van Mierlo Stichting in deze tijd de ideeënstrijd in het politieke debat weer aanwakkeren? We gaan erover in gesprek. Mis het niet!

10.12.2022 | Zaterdag | 13.00 uur | Den Haag

Samen bouwen we voort aan onze politieke vereniging. We willen een vereniging waar iedereen zich thuis voelt. Waar iedereen mee kan doen. En waar iedereen zich welkom voelt. Daarom maken we binnen en buiten onze partij serieus werk van diversiteit en inclusie. Tijdens het D66 Diversiteit en Inclusie Evenement staan we stil bij de stappen die we de laatste jaren hebben gezet, kijken we vooruit en zetten we een stap naar voren. Dat doen we samen met emancipatieminister Robbert Dijkgraaf. Praat mee, doe mee en kom langs!

Er staat veel op het programma. Je kunt actief meedoen, maar het is natuurlijk ook prima als je gewoon komt om te luisteren. Er is een plenair gedeelte met onder andere emancipatieminister Robbert Dijkgraaf, spoken word en panelgesprekken. Ook reiken we de eerste D66 Inclusie Award uit.
 
Ook staan er heel wat subsessies op de agenda Het Els Borst netwerk, Caribisch netwerk, Diversiteitsnetwerk en PRIDE66 nemen de organisatie van deze bijeenkomsten voor hun rekening. We hebben het over vrouwelijk leiderschap, privileges, integriteit en inclusieve omgangsvormen.

13.05.2023

Meer informatie volgt, maar zet ‘m alvast in je agenda.