Meedoen in de campagne

Meer dan ooit is jouw inzet nodig. Op 17 maart 2021 willen wij de grootste partij worden. We willen Nederland nieuw leiderschap geven. Voor land waarin we iedereen vrij laten, maar we niemand laten vallen.

Benieuwd wat jij kan doen? Je leest het hieronder.

Jeroen Mooijman

Meehelpen in jouw afdeling

Onze campagne is gebouwd op duizenden vrijwilligers. We gaan de deuren langs en voeren gesprekken op straat. Zo luisteren we naar de ideeën van mensen, nemen we hun zorgen en vertellen we over onze plannen.

Ook jij kunt meedoen in deze campagne. De ambitie is groot. Wij willen de grootste partij worden in maart. Jouw hulp en steun daarbij is onmisbaar. Aan het begin lijkt het misschien spannend om zomaar met mensen te praten over politiek, maar dat went onwijs snel. Bovendien doe je het nooit alleen, maar met een groep D66’ers samen.

Via het ledenportaal MijnD66 kun je je aanmelden als vrijwilliger voor jouw afdeling.

Lukt het niet om in te loggen? Of ben je nog geen lid van D66, maar wil je wel meehelpen? Stuur ons dan even een mailtje en we helpen je graag verder.

Meehelpen bij de campagne ‘Ik kies Kaag’

Een enthousiaste groep van mensen zet zich actief in voor de ‘Ik kies Kaag’-campagne. Ze organiseren activiteiten door het hele land.

Wil je meehelpen in deze campagne, meld je dan aan door een mailtje te sturen.

Doneer voor de campagne

Voor een goede campagne hebben we heel veel enthousiaste vrijwilligers nodig, maar ook financiële middelen. Zo kunnen we weer een sterke campagne voeren in zowel online als offline media.

Deel onze berichten op sociale media

Naast onze straatcampagne is onze online campagne onmisbaar. Reageer onze onze berichten op sociale media, like onze berichten en deel ze met je vrienden door hen te raggen. Zo laten we iedereen zien waar wij voor staan.