Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Partij

Om te bouwen aan het Nederland van morgen is een sterke politieke vereniging noodzakelijk. Als lid ben je daar de basis van. Op deze pagina's vind je meer over wat je als lid kunt doen, over de partij-organisatie en kun je eenvoudig contact met ons opnemen.

Leden

Onze leden denken mee, beslissen mee en doen mee! Hier leest u alles over het lidmaatschap van D66.

Organisatie

D66 bestaat uit verschillende onderdelen. Benieuwd waar u precies terecht kunt met uw vragen of ideeën? Hier leest u het.

Informatie en contact

Kijk hier voor feiten en cijfers, publicaties en contactgegevens van D66.

Werkgroep Interne Democratie

In de resolutie 'Democratie van Nu' staat het voornemen om te investeren in de interne democratie van D66. Hiertoe heeft het Landelijk Bestuur de Werkgroep Interne Democratie ingesteld.

Nu is het moment.

Word nu lid