Blijf op de hoogte

Actuele stages op het Landelijk Bureau

Actuele stages in het Europees Parlement

Vrijwilligersvacatures bij D66

Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

D66 als werkgever bestaat uit een aantal zelfstandige onderdelen.

Landelijk Bureau D66

Het Landelijk Bureau, gevestigd te Den Haag, is verantwoordelijk voor de organisatorische kant van de partij. De werkzaamheden van het Landelijk Bureau vallen uiteen in een aantal hoofdtaken:

• ondersteuning van de bestuurlijke processen binnen de partij;
  • beheer van de ledenadministratie;
  • organisatie van scouting, opleiding en training;
  • wetenschappelijk werk;
  • onderhouden van de internationale contacten;
  • organisatie van congressen;
  • marketing en communicatie, campagnes, publieksvoorlichting;
  • leden- en fondsenwerving.

Het Landelijk Bureau publiceert hierboven de specifieke stage(s) die we te vervullen hebben. We bieden verschillende stages met verschillende studie-achtergronden op zowel mbo-, hbo- en wo-niveau.

Het Landelijk Bureau van D66 is een erkend leerbedrijf. Met enige regelmaat bieden wij leerplaatsen aan. Deze plaatsen wij op zowel deze pagina als op Stagemarkt.nl. Momenteel hebben wij geen leerplaatsen beschikbaar.

Open sollicitatie

Open sollicitaties aan het Landelijk Bureau kunt u mailen naar: vacature@d66.nl. Kandidaten voor posities met een mbo-, hbo- en wo-achtergrond kunnen ons altijd een bericht sturen.

Tweede Kamerfractie D66

Een ander belangrijk onderdeel is de Tweede Kamerfractie van D66. De fractie heeft haar eigen werkorganisatie en is daarbij autonoom van de partijorganisatie. De medewerkers van de fractie houden zich actief bezig met:

• beleidsmatige ondersteuning van Tweede Kamerleden;
  • overige secretariële werkzaamheden.

Open sollicitaties aan de Tweede Kamerfractie kunt u mailen naar: D66sollicitatieTK@tweedekamer.nl.

Eerste Kamerfractie D66

De Eerste Kamerfractie van D66 heeft ook haar eigen werkorganisatie en is daarbij autonoom van de partijorganisatie. De ondersteuning bestaat uit een secretaris en stagiairs. De Eerste Kamer vergadert alleen op dinsdagen. De medewerkers van de fractie houden zich actief bezig met:

• beleidsmatige ondersteuning van Eerste Kamerleden;
  • overige secretariële werkzaamheden.

Open sollicitaties aan de Eerste Kamerfractie kunt u mailen naar demi.vanwijk@eerstekamer.nl.

D66 in het Europees Parlement

Net als de Tweede Kamer fractie heeft de fractie van D66 in het Europees Parlement ook haar eigen werkorganisatie en is daarbij tevens autonoom van de partijorganisatie. De medewerkers van de fractie houden zich actief bezig met:

• beleidsmatige ondersteuning van Europarlementariërs;
  • overige secretariële werkzaamheden.

Open sollicitaties aan de Europese fractie kunt u mailen naar: nl-d66@europarl.europa.eu.

Laatst gewijzigd op 13 september 2019

Nu is het moment.