Werken bij D66

Werken bij D66 doe je op kantoor, maar ook daarbuiten. Beeld: D66

Landelijk Bureau
Het Landelijk Bureau, gevestigd te Den Haag, is verantwoordelijk voor de organisatorische kant van de partij. Het is een erkend leerbedrijf. Met enige regelmaat bieden wij leerplaatsen aan. Deze plaatsen wij op zowel deze pagina als op Stagemarkt.nl.

Tweede Kamer
Een ander belangrijk onderdeel is de Tweede Kamerfractie van D66. De fractie heeft haar eigen werkorganisatie en is daarbij autonoom van de partijorganisatie.

Eerste Kamer
De Eerste Kamerfractie van D66 heeft ook haar eigen werkorganisatie en is daarbij autonoom van de partijorganisatie. De ondersteuning bestaat uit een secretaris en stagiairs. De Eerste Kamer vergadert alleen op dinsdagen.

Europees Parlement
Net als de Tweede Kamer fractie heeft de fractie van D66 in het Europees Parlement ook haar eigen werkorganisatie en is daarbij tevens autonoom van de partijorganisatie.

Ben jij maatschappelijk betrokken? Ben jij altijd op de hoogte van wat er speelt in binnen- en buitenland? En ben je benieuwd naar hoe de politiek van binnenuit werkt? Dit is jouw kans! De Eerste Kamerfractie van D66 is per direct op zoek naar een stagiair voor een periode van vijf maanden voor twee dagen in de week (16 uur). De startdatum is zo snel mogelijk, de einddatum is 9 juli 2024.

Ben jij de student die de compacte afdeling financiën van het Landelijk Bureau van D66 komt versterken? Tijdens deze stage maak jij deel uit van de control afdeling. Je gaat samen met onze controller aan de slag. Als stagiair(e) ben je nauw betrokken bij de jaarverslagen van de vereniging en de verschillende rapportages aan directie en het bestuur. Je ondersteunt de controller van het Landelijk Bureau op verschillende onderwerpen.

Als medewerker secretariaat bij het Landelijk Bureau van D66 heb je een uiteenlopende functie en word je onderdeel van een hecht team. We zijn een kleine organisatie, maar doen grootse dingen.

Toont 3 van 3

Wil jij werken bij D66, maar hebben de openstaande vacatures niet jouw interesse? Geen probleem, stuur ons een open sollicitatie!

Landelijk Bureau:

Tweede Kamerfractie:

Eerste Kamerfractie:

Kantoor Europees Parlement (Samira Rafaela):