Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Bewindspersonen

D66 maakt onderdeel uit van het kabinet Rutte-III. Dit zijn de mensen die namens D66 in het kabinet zitten.

Kandidaten Europees Parlement

Dit is de top-10 kandidaten van D66 voor de Europese verkiezingen van 23 mei 2019.

Tweede Kamerfractie D66

Tweede Kamerfractie

Dit zijn de negentien mensen die het D66-geluid overbrengen in de Tweede Kamer.

Eerste Kamerfractie

D66 heeft sinds juni 2015 tien leden in de Eerste Kamer. Hans Engels is de fractievoorzitter. Demi van Wijk is ambtelijk secretaris.

Europees Parlement

D66 heeft sinds de Europese verkiezingen van 22 mei 2014 vier leden in het Europees Parlement. Sophie in ’t Veld is fractievoorzitter. D66 maakt in het Europees Parlement onderdeel uit van de fractie van de Alliantie van Liberalen en Democraten voor Europa (ALDE). De ALDE bestaat sinds juli 2004 en heeft momenteel 69 van de…

Landelijk Bestuur

Het Landelijk Bestuur van D66 bestaat uit negen leden.

Nu is het moment.

Word nu lid