D66’ers in de Tweede Kamer

Foto: Martijn Beekman – D66 - Beeld: 24 Kamerleden van D66 zijn geïnstalleerd en kunnen van start. Werken aan een Nederland waar we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen. Onder de nieuwe Kamerleden onder andere oud-Oranjeleeuwin Jeanet van der Laan, de oud-Haagse fractievoorzitter Hanneke van der Werf en Lisa van Ginneken is de eerste transgender persoon in de Kamer. Vera Bergkamp is in april 2021 verkozen als voorzitter van de Tweede Kamer.

Het D66-team in de Tweede Kamer zet zich iedere dag in voor een land waarin we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen.
Ons team bestaat uit 24 Kamerleden met ervaring in het onderwijs, in de zorg, in Europa. Mensen met verstand van economie, klimaat, duurzaamheid en de rechtsstaat.

Mensen die staan en strijden voor vrijzinnigheid. Kamerleden die hun sporen hebben verdiend in de politiek en de maatschappij. Mensen met lef, levenservaring, uithoudingsvermogen en incasseringsvermogen. Met lef en onderscheidende ideeën brengen we Nederland vooruit.

Sigrid Kaag is partijleider. Rob Jetten is waarnemend fractievoorzitter.

Sluit je aan bij D66

Laat je stem klinken. We zijn met velen. Zet nu de volgende stap. Doe met ons en Sigrid Kaag mee.