Kansenmakers. Vandaag en morgen.

Een nieuw jaar met nieuwe kansen. Een nieuw begin. D66 Roermond is klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022! Dit doen we met de slogan:
Kansenmakers. Vandaag en morgen.

Bij D66 geloven we dat iedere Roermondse inwoner een kans verdient. Een kans op goed onderwijs, op een gezonde en groene wijk, op een geschikte woning en op betrouwbare zorg. We laten iedereen vrij én we geloven in eigen kracht van mensen, maar we laten niemand vallen!

We creëren kansen voor vandaag én durven verder te kijken dan vandaag. We zien kansen die Roermond ook morgen vooruit helpen. We willen deze kansen samen met anderen creëren én uitvoeren. We zijn een betrouwbare en fatsoenlijke partij, die handelt op basis van feiten en we durven moeilijke keuzes te maken. Wij zijn kansenmakers. Vandaag en morgen.

We zoeken continu naar concrete oplossingen die bijdragen aan een beter klimaat, duurzaamheid, en het verder ontwikkelen van een cultureel inspirerend en economisch onderscheidend Roermond. Allemaal belangrijke thema’s die Roermond een stap verder brengen naar een toekomst vol mogelijkheden. Dat is de basis van ons verkiezingsprogramma 2022, dat we de komende weken in meer detail bekend gaan maken.

We zijn optimistisch over de toekomst van Roermond, maar ook realistisch over de mogelijkheden. Vooruitgang is voor ons het leidende principe. Door verder te durven kijken dan vandaag creëren we kansen voor een beter leef-, woon en werkklimaat voor iedere (toekomstige) Roermondse inwoner.

Geloof je ook dat we samen meer kansen kunnen creëren voor Roermond? Wordt dan ook kansenmaker en steun D66 Roermond tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Wil je samen met ons de handen uit de mouwen steken als kansenmaker? Stuur ons dan een bericht.