Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Ons team voor Europa

De afgelopen weken konden de leden van D66 stemmen voor de lijst waarmee D66 meedoet aan de Europese Parlementsverkiezingen in mei. D66-lijsttrekker voor het Europees Parlement Sophie in ’t Veld is trots met deze nieuwe generatie D66’ers:

De Europese Verkiezingen komen eraan. Ik ben ontzettend blij dat ik als lijsttrekker die verkiezingen inga met een nieuwe generatie D66’ers. Jullie hebben gestemd voor een fantastische lijst. Een stem op D66 wordt met deze kandidaten een stem voor nieuwe gezichten in het Parlement. Een stem voor de toekomst.

Samenwerken in Europa

Omdat we in Europa de grote uitdagingen aanpakken waar Nederland te klein voor is. Uitdagingen die de komende generaties aangaan. Onze laatste kans bijvoorbeeld, om als continent de toekomst van onze aarde in handen te nemen en vorm te geven. Voor een gezonde natuur en tegen klimaatverandering. Die kans moeten we grijpen. Niet aan de zijlijn staan, maar de handen uit de mouwen steken. Dat doet D66.

Bijzondere steun van Jan Terlouw

Deze talentvolle lijst krijgt steun van een heel bijzonder iemand. Met gepaste trots kan ik bekendmaken dat niemand minder dan Jan Terlouw onze lijstduwer is.

Jan zal een inspiratie zijn voor mij en de andere kandidaten, maar zal zelf niet verkiesbaar zijn. Daar heb ik alle begrip voor. Ik nodig jullie uit om zelf te luisteren naar onze nieuwe lijstduwer.

Sophie in ‘t Veld,
Lijsttrekker Europees Parlement

Lijstvolgorde

1. Sophie in ’t Veld (reeds verkozen)