Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Emily van de Vijver

Kandidaat Europarlementariër #5

44 jaar

Den Haag

Emily van de Vijver is ondernemer, ze heeft haar eigen communicatie adviesbureau en een maatschap en staat voor een ondernemend Europa. Met haar ervaring kent zij de weg in Brussel en de internationale partij-politiek.

“Juist in Europa kun je het verschil maken en verandering brengen onze toekomst. Daar wil ik knokken voor een vrije en leefbare wereld.

Groen en eerlijk Europa

Ik sta voor een eerlijk Europa, waarin de rechtsstaat de vrijheid van iedereen beschermt. Ik wil een stem geven aan de waarden die ons binden: onze principes van gelijkheid en solidariteit. Ik zet me in voor een sterk en democratisch Europa.

En ik sta voor een groen en duurzaam Europa, waar we verantwoordelijkheid nemen voor de leefbaarheid van onze wereld. In een stad als Den Haag zien we als geen ander de effecten van de stijgende zeespiegel en zien we met onze kinderen de plasticsoep op het strand aanspoelen. Met realisme zet ik in op schone energie, innovatie en eerlijke productie in een circulaire economie.

Ondernemer in Brussel

Mijn ondernemerschap en internationale ervaring zet ik met hart en ziel in voor een groen, eerlijk en ondernemend Europa. Met de oog voor de verbinding tussen Brussel en Den Haag.”