Blijf op de hoogte!

Leden

Welkom bij D66! Als lid van D66 hoort u bij de vereniging. Dat is niet alleen waardevol, maar ook heel leuk! Onze leden beslissen mee op alle niveaus. Daarnaast doen onze leden mee. We voeren samen campagne, organiseren evenementen en steunen de partij financieel. Lees hier wat u allemaal kunt doen bij D66.

Nieuwe leden

Bent u net lid van D66? Kijk hier wat u kunt doen of kom naar een van onze nieuwe ledendagen in de Tweede Kamer.

Meedoen in een lokale afdeling

Door heel het land heeft D66 lokale afdelingen. Word actief bij een van de afdelingen of neem contact op met de lokale fractie.

Meedoen in een Thema-afdeling

Wilt u meedenken over specifieke politieke thema’s? Sluit u dan aan bij één van de vele thema-afdelingen die D66 rijk is.

Els Borst Netwerk

Het Els Borst Netwerk is een netwerk van D66-vrouwen én mannen met het doel vrouwen te ondersteunen om hun inzet binnen de politiek en de partij duurzaam te vergroten.

Congres

Als lid van D66 kunt u meebeslissen over de landelijke koers van D66. Bezoek het D66-congres en u kunt meepraten en stemmen over moties, amendementen en congresvoorstellen. Daarnaast kunt u er andere D66'ers ontmoeten.

Talentontwikkeling & Opleiding

D66 biedt haar leden graag ruimte om zichzelf te ontplooien. Daarom bieden wij onze leden goede trainingen en opleidingen aan.

Alumni Netwerk

Wij zijn trots op onze oud-bestuurders. Sluit u aan bij ons alumni-netwerk om zo goed in contact te blijven.

Democraat

De Democraat is het ledenblad van D66 en verschijnt drie keer per jaar. U ontvangt het blad in uw brievenbus, maar kunt het natuurlijk ook digitaal lezen.

In het buitenland

Bent u D66'er in het buitenland? D66 maakt zich sterk voor Nederlanders in het buitenland. Daarnaast hebben wij afdelingen in het buitenland.

Meedenken over ons Europees verkiezingsprogramma

Heeft u een goed idee voor ons Europese verkiezingsprogramma? Denk met ons mee!

MijnD66

Op MijnD66 kunt u uw gegevens zelf bijwerken in de ledenadministratie.