Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Leden

Welkom bij D66! Als lid van D66 hoort u bij de vereniging. Dat is niet alleen waardevol, maar ook heel leuk! Onze leden beslissen mee op alle niveaus. Daarnaast doen onze leden mee. We voeren samen campagne, organiseren evenementen en steunen de partij financieel. Lees hier wat u allemaal kunt doen bij D66.

Meedoen in de afdeling in jouw gemeente

Door heel het land heeft D66 lokale afdelingen. Word actief bij een van de afdelingen of neem contact op met de lokale fractie.

Meedoen in een Thema-afdeling

Wil je meedenken over specifieke politieke thema’s? Sluit je dan aan bij één van de vele thema-afdelingen die D66 rijk is.

Meedoen in een Interessegroep

Bij D66 kun je actief worden in de afdeling in de gemeente, in de regio of bij een thema-afdeling. Maar door het hele land zijn ook informele groepen D66'ers die samenkomen.

Nieuwe leden

Ben je net lid van D66? Kijk hier wat je kunt doen of kom naar een van onze nieuwe ledendagen in de Tweede Kamer.

Congres

Als lid van D66 kun je meebeslissen over de landelijke koers van D66. Bezoek het D66-congres en je kunt meepraten en -stemmen over moties, amendementen en congresvoorstellen. Daarnaast kun je er andere D66'ers ontmoeten.

Pride66

PRIDE66 is de landelijke regenboogafdeling van D66.

Els Borst Netwerk

Het Els Borst Netwerk is een netwerk van D66-vrouwen én mannen met het doel vrouwen te ondersteunen om hun inzet binnen de politiek en de partij duurzaam te vergroten.

Talentontwikkeling & Opleiding

D66 biedt haar leden graag ruimte om zichzelf te ontplooien. Daarom bieden wij onze leden goede trainingen en opleidingen aan.

Alumni Netwerk

Wij zijn trots op onze oud-bestuurders. Sluit u aan bij ons alumni-netwerk om zo goed in contact te blijven.

Democraat

De Democraat is het ledenblad van D66 en verschijnt drie keer per jaar. Je ontvangt het blad in uw brievenbus, maar kunt het natuurlijk ook digitaal lezen.

In het buitenland

Bent je D66'er in het buitenland? D66 maakt zich sterk voor Nederlanders in het buitenland. Daarnaast hebben wij afdelingen in het buitenland.

Meedenken over ons Europees verkiezingsprogramma

Heb je een goed idee voor ons Europese verkiezingsprogramma? Denk met ons mee!

Strategisch Plan 2017-2021

In 2017 heeft het Landelijk Bestuur een nieuw strategisch plan voor de komende jaren vastgesteld. Met daarin een aantal innovatieve keuzes.

MijnD66

Op MijnD66 kun je je gegevens zelf bijwerken in de ledenadministratie.