Blijf op de hoogte

dinsdag 6 augustus 2019

In gesprek over fundament verkiezingsprogramma

Het lijkt nog ver weg, maar we leggen nu het fundament voor ons volgende verkiezingsprogramma. Jouw ervaringen, ideeën en plannen zijn belangrijk voor dat fundament.

Samen met andere leden kun jij meepraten over de toekomst van ons programma en onze partij. Bij een van de vijf bijeenkomsten kijken we samen vooruit. Hopelijk ben je erbij.

Vooroplopen voor de toekomst

Al sinds 1966 loopt D66 voorop. D66’ers komen telkens met vooruitstrevende plannen. We zijn niet bang om gevestigde ideeën en belangen flink ter discussie te stellen. We durven keuzes te maken, ook als die niet populair zijn. Juist om stilstand te voorkomen zetten we telkens stappen vooruit. Op die manier vergroten we de vrijheid voor mensen en werken we aan gelijke kansen voor iedereen en een schone toekomst.

Nu gaan we graag samen met jou aan de slag. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen. We gaan met jou in gesprek over het fundament van het volgend verkiezingsprogramma.

Samenwerken aan ons manifest

Juist nu, twee jaar voor de volgende verkiezingen, is het het moment om het fundament te leggen voor ons verkiezingsprogramma. Wat zijn de grootste uitdagingen in de komende jaren, uitgaande van de belangrijkste principes in ons sociaal-liberaal gedachtegoed?

Kom naar een van de bijeenkomsten in het land. Meld je aan via onderstaande links en vraag vooral vrienden en kennissen om mee te komen praten.

De avondprogramma’s beginnen om 19:30 uur (inloop vanaf 19:00 uur). Rond 21.30 uur ronden we af en is er gelegenheid om nog even na te praten.

Kom langs en meld je aan

Woensdag 4 september in Helmond

Donderdag 19 september in Gouda

Woensdag 2 oktober in Alkmaar

Donderdag 17 oktober in Wageningen

Donderdag 31 oktober in Groningen

Deze avonden worden georganiseerd door de permanente programmacommissie.

Nu is het moment.

Word nu lid