Blijf op de hoogte!

Doe mee als vrijwilliger!

13063629465_361870f518_k

Wij waarderen uw betrokkenheid bij D66 zeer! Wij kunnen niet zonder onze vrijwilligers. D66 biedt daarom graag de mogelijkheid om uw enthousiasme in te zetten en u verder te ontwikkelen binnen onze partij.

U kunt actief worden voor uw afdeling, uw regio of een van de thema-afdelingen. Kijk dus ook eens op de website van uw lokale D66-afdeling.

Of u nu veel tijd heeft of weinig, of u het liefst landelijk campagne voert of vooral lokaal uw steentje wilt bijdragen: D66 biedt iedere fan het podium om zijn of haar tijd en talenten in te zetten voor de campagne. Flyeren, tekstschrijven of het plaatsen van een digitale handtekening onder uw e-mails: er zijn ontzettend veel manieren waarop u kunt helpen in de campagne! Daarnaast krijgt iedere vrijwilliger gegarandeerd een unieke indruk van de organisatie achter de campagne. Wilt u graag actief worden voor D66 als vrijwilliger? Mail dan uw naam, woonplaats en informatie over wie u bent en wat u doet naar campagne@d66.nl.

Enthousiasmeer ook uw vrienden en familie, zodat jullie er samen voor kunnen zorgen dat het D66-geluid nog beter te horen is in het hele land.

Wilt u graag meedoen, maar heeft u weinig tijd? Word dan nul-uren vrijwilliger.

Heeft u geen tijd om mee te doen, maar wilt u wel een financiële bijdrage leveren? Dat kan via onze Crowdfundingspagina

Dank u wel!

Laatst gewijzigd op 8 februari 2018