Blijf op de hoogte

Congres 101

Zaterdag 18 april 2015, Van Nelle Fabriek, Rotterdam

We kijken terug op een mooi 101e partijcongres in de Van Nelle Fabriek. Ruim 1400 D66’ers waren naar deze monumentale locatie in Rotterdam afgereisd. Er werd gestemd over moties en amendementen, gediscussieerd over actuele thema’s en onder andere fractievoorzitter Alexander Pechtold en partijvoorzitter Fleur Gräper-van Koolwijk gaven een toespraak.

Congresspeech Alexander Pechtold

Lees of beluister hier de integrale congresspeech van fractievoorzitter Alexander Pechtold.

Congresspeech Fleur Gräper-van Koolwijk

Lees of beluister hier de integrale congresspeech van partijvoorzitter Fleur Gräper-van Koolwijk.

Congresspeech Dirkjan Tijs

Beluister hier de integrale congresspeech van JD-voorzitter Dirkjan Tijs.

Video inleiding motie "Familie van nu"

Bekijk hier de video die als inleiding is gebruikt voor de behandeling van de motie "Familie van nu".

Wrap-up video Congres 101

We kijken terug op een mooi 101e partijcongres in de Van Nelle Fabriek. Benieuwd hoe het was? Bekijk de wrap-up video.

Fotoreportage Congres 101

Foto's van Congres 101 vindt u op onze Facebookpagina.

Congres app

Bekijk de congres app voor actuele informatie!

Nu is het moment.

Word nu lid