Het is tijd voor nieuw leiderschap

Voor een Nederland waar iedereen vrij is, maar we niemand laten vallen. Sluit je aan bij D66.

— Sigrid Kaag

Het is tijd voor nieuw leiderschap

— Sigrid Kaag

Hoe vrij zijn we?

In 2017 kwam Sigrid Kaag terug naar Nederland: “Ik herkende nog steeds veel. Overwegend gelukkige mensen in een vrij en veilig land – en geloof me, ik heb anders gezien in deze wereld.

Maar ik zag ook meer. En daar schrok ik van. We zijn minder één land dan voorheen. Een periode die ons land zo rijk heeft gemaakt heeft sommigen heel veel gebracht, maar anderen weinig tot niks.” Je opleiding, hoeveel geld je hebt of je afkomst bepaalt veel vaker je toekomst dan voorheen. Door een toenemende tweedeling zijn we veel minder in staat één Nederland te zijn.

Er staat veel op het spel bij deze verkiezingen. De vraag of Nederland weer Nederland kan worden. Een land dat met durf en optimisme naar de toekomst kijkt. Een politiek die durft te leiden in plaats van managen. Een land waar verdienste en hard werken wordt beloond. Een land dat zich niet langer klein maakt.

Voor 1 euro per maand zet jij je in voor een vrijer Nederland en…

1. Kun je meepraten en –stemmen over de koers van D66 tijdens onze landelijke en regionale ledencongressen.
  2. Heb je toegang tot exclusieve evenementen die wij organiseren, zoals de Nieuwe Ledendag in de Tweede Kamer.
  3. Kun je gebruikmaken van het brede aanbod aan opleidingen en trainingen die wij aanbieden.
  4. Ontvang je drie keer per jaar ons ledenmagazine Democraat.