Blijf op de hoogte!

Cadeaulidmaatschap

Bent u op zoek naar een origineel cadeau? Geef dan een D66-lidmaatschap! Zo kunnen mensen in uw omgeving kennismaken met D66.

Het cadeaulidmaatschap wordt verstuurd in een leuke verpakking, met een vrolijke kaart en een kleine verrassing. U kunt het thuisgestuurd krijgen om het vervolgens zelf aan iemand te geven of het kan direct naar de ontvanger opgestuurd worden. Het lidmaatschap kost 15 euro. Deze persoon is dan voor een geheel jaar lid van D66! Hij of zij ontvangt de ledennieuwsbrief en de Democraat en wordt natuurlijk uitgenodigd voor de eerstvolgende ‘Maak kennis met D66 dag’ en het ledencongres. Een leuke manier om D66 beter te leren kennen! Het enige wat deze persoon hoeft te doen, is het cadeaulidmaatschap online of per post te activeren. Dan regelen wij de rest!

Het D66 – cadeaulidmaatschap is uitsluitend een D66 lidmaatschap en geldt niet als combi-lidmaatschap met de Jonge Democraten. Een combilidmaatschap is af te sluiten voor een zeer gereduceerd tarief via https://wordlid.d66.nl/.

Bestel het cadeaulidmaatschap

Laatst gewijzigd op 12 mei 2017