Blijf op de hoogte!

Cadeaulidmaatschap

gratis-boek

Bent u op zoek naar een origineel cadeau? Geef dan een D66-lidmaatschap! Zo kunnen mensen in uw omgeving kennismaken met D66. Wanneer u twee of meer cadeaulidmaatschappen bestelt, krijgt u het nieuwste boek van Alexander Pechtold ‘Optimist in de politiek’ er als extra cadeau bij!

Het cadeaulidmaatschap wordt verstuurd in een leuke verpakking, met een vrolijke kaart en een kleine verrassing. U kunt het thuisgestuurd krijgen om het vervolgens zelf aan iemand te geven of het kan direct naar de ontvanger opgestuurd worden. Het lidmaatschap kost 15 euro. Deze persoon is dan voor een geheel jaar lid van D66! Hij of zij ontvangt de ledennieuwsbrief en de Democraat en wordt natuurlijk uitgenodigd voor de eerstvolgende ‘Maak kennis met D66 dag’ en het ledencongres. Een leuke manier om D66 beter te leren kennen! Het enige wat deze persoon hoeft te doen, is het cadeaulidmaatschap online of per post te activeren. Dan regelen wij de rest!

Let op: u moet het formulier twee keer invullen om twee cadeaulidmaatschappen te bestellen. Wij zorgen er dan voor dat u het boek van Alexander Pechtold thuis gestuurd krijgt.

Bestel het cadeaulidmaatschap

Laatst gewijzigd op 19 december 2016