Blijf op de hoogte

Waterschapsverkiezingen

Op 20 maart 2019 zijn de verkiezingen voor de Waterschappen. Sinds 2009 verlopen deze verkiezingen via kandidatenlijsten. D66 heeft zich vanaf dat moment aangesloten bij de waterschapspartij Water Natuurlijk. Water Natuurlijk is de grootste landelijke waterschapspartij en is vertegenwoordigd in alle 21 waterschappen.

WaterNatuurlijk

Water Natuurlijk is speciaal opgericht om de belangen van natuur, landschap en recreatie in de waterschappen beter te beschermen. De Water Natuurlijk-bestuurders zetten zich in voor schoon, veilig, gezond en betaalbaar water. Samen met anderen werken ze aan een betere leefomgeving voor mens, plant en dier. Bij de waterschapspartij zijn diverse natuur- en milieuorgansiaties aangesloten. Naast D66 steunt ook GroenLinks deze partij.

Laatst gewijzigd op 10 april 2019