Doneren aan D66 Doneren aan D66 betekent dat je toekomst biedt aan een bruisende politieke vereniging op de langere termijn. Je draagt bij aan de opleiding van politiek talent en sterke campagnes.

Steun D66
Lid worden Doe mee met D66. Samen kunnen we Nederland vooruitbrengen. Met een groter doel: een Nederland waar iedereen vrij is, maar waar we niemand laten vallen. Daar hebben we jouw steun bij nodig.

Sluit je aan
Ontvang updates Het is tijd voor nieuwe energie. Voor de schouders er onder, voor gewoon dóen, voordat het te laat is. Doe mee met Rob Jetten en schrijf je in.

Verkiezing lijsttrekker
Eerst zoeken we een lijsttrekker. Deze persoon staat op nummer één op de kandidatenlijst en stuurt het team van kandidaten aan. Ieder lid van D66 kan zich kandidaat stellen voor deze functie, mits deze persoon voldoet aan de daaraan gestelde vereisten in de Statuten en het Huishoudelijk Reglement van de partij.

Verkiezing overige kandidaten
Kandideren voor een plek op de kandidatenlijst voor de Europese Parlementsverkiezing van 2024 verloopt via MijnD66. Kandideren kan tussen donderdag 21 september 2023 en dinsdag 24 oktober 2023, 12.00 uur.