Blijf op de hoogte

Aanbod lokaal & regionaal

Trainingssessie

D66 zet zich in voor onderwijs van hoge kwaliteit. Ook binnen de partij investeert D66 graag in de ontwikkeling van talent. Op lokaal en regionaal niveau is er aanbod voor verschillende doelgroepen.

Masterclasses

Masterclasses zijn gericht op kennisoverdracht en vaardigheden ontwikkelen. In één of meerdere dagdelen zullen bepaalde thema’s aan bod komen, waar verschillende vaardigheden geoefend zullen worden. Voor het aanbod binnen jouw regio, zie de regio website .

D-loquentia

D-loquentia biedt de mogelijkheid om debatvaardigheden te verbeteren. Er worden verschillende debattrainingen aangeboden, maar ook debatavonden. Beginnende of al zeer ervaren debater, iedereen kan meedoen. Voor het aanbod van debattrainingen neem een kijk op de lokale website .

Diverse modules

Naast de al genoemde trainingen en debatten, organiseren veel afdelingen en regio’s ook zelf modules. Zoals de workshop diversiteit, waar in gegaan wordt op diversiteit en hoe dit verbeterd kan worden intern en in de samenleving. Voor het actuele aanbod, kijk op de D66 Academie agenda.

Volg een training bij de Mr. Hans van Mierlo Stichting

Naast het aanbod vanuit de Academie, organiseert de Van Mierlo Stichting ook nog tal van opleidingen en trainingen. D66 staat in de politieke traditie van het sociaal-liberalisme. Waar staat dat gedachtegoed precies voor en hoe is het toe te passen in de praktijk? Daarover geeft de Mr. Hans van Mierlo Stichting verschillende cursussen en workshops in afdelingen, fracties of regio’s. Voor meer informatie mail naar vanmierlostichting@d66.nl of op de website van de Van Mierlo Stichting .

Meer info?

Voor meer informatie over alle lokale opleidingsmogelijkheden zie de website van jouw afdeling of neem contact op met het afdelingsbestuur.
Als afdeling/ regio/ fractie iets organiseren? Neem dan contact op met opleidingen@d66.nl . Ook voor eventuele vragen of aanvragen beschikbaar.

Laatst gewijzigd op 8 april 2019

Nu is het moment.