Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

De D66 Academie

'D66 is een partij die onderwijs en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan. Leden van D66 hechten dan ook veel waarde aan deze twee zaken en zoeken veelal in de partij. Ik denk dat we met gerichte opleidingen, trainingen en cursussen bovendien veel leden actief kunnen krijgen. Voor elk D66-lid bieden we wat wils. Het draait ons om de leden, het menselijke kapitaal van de partij. Om al die mensen die zich dag in dag uit inzetten, voor de toekomst van het land, de provincie en de gemeente. Voor die mensen, zetten wij ons ook in.' Joan Nunnely Landelijk bestuurslid Talentontwikkeling & Opleiding

Algemene informatie

Voor het actuele aanbod, algemene informatie, doelen en visie van de Academie kun je kijken op deze pagina.

Trainingssessie

Aanbod lokaal & regionaal

D66 zet zich in voor onderwijs van hoge kwaliteit. In de partij investeert D66 graag in de ontwikkeling van haar leden. Dit wordt onder andere gedaan op lokaal en regionaal niveau. Voor meer informatie wat er te doen is kijk op deze pagina.

Talentenprogramma’s

Vanuit de Academie worden er ook landelijke talentenprogramma's georganiseerd. Dit zijn intensieve trajecten van meerdere bijeenkomsten waar deelnemers met hun persoonlijke ontwikkeldoelen aan de slag gaan.

Talentontwikkeling

Bent u op zoek naar mogelijkheden om uw politieke talenten (verder) te ontwikkelen? D66 biedt verschillende mogelijkheden om dit te verwezenlijken. Op deze pagina leest u hier alles over.

Aanbod voor politici

Voor politici biedt de Academie verschillende opleidingen om hen klaar te stomen voor hun aankomende functie. Op deze pagina vindt u meer informatie.

Trainershuis

Het Trainershuis is de pool van trainers die worden ingezet om op diverse manieren met hun kennis de partij vooruit te brengen. Op deze pagina kunt u meer informatie vinden.

Nu is het moment.

Word nu lid