Op volle kracht vooruit!

Hanneke van der Werf - Beeld: Jeroen Mooijman

Ik ben heel trots dat we onze campagne hier in Arnhem aftrappen. We zijn vandaag in het centrum van Nederland. Vanuit de Randstedelijke uithoek wordt likkebaardend gekeken naar wat er hier in Gelderland allemaal gebeurt. Op de Veluwe bijvoorbeeld! Het mooiste stuk natuur van Nederland.
Of hier in de stad in het modekwartier, waar de creatieve industrie bruist. Gelderland levert je ook mooie streken. De Veluwe, de regio Arnhem-Nijmegen, Rivierenland en natuurlijk de allermooiste, de streek waar ik opgegroeid ben, De Achterhoek!

Je merkt: mijn enthousiasme voor de regio is groot. Maar laten we even teruggaan naar waar we hiervoor zijn; de campagne. Kunnen jullie je 2021 nog herinneren? D66 was overal te zien. Op televisie, in advertenties online, in bushokjes en in de grote televisiedebatten waarin Sigrid heel Nederland wist te overtuigen. En waar het kon ook op straat. In onze wit-groene D66-jassen. We hebben die campagne omgezet in 24 zetels. En die 24 zetels hebben we omgezet in klinkende resultaten voor Nederland.

Voor investeringen in onderwijs.
Voor de aanpak van klimaatverandering.
Voor het bouwen van huizen!

We mogen het nu niet uit onze handen laten glippen.
Deze verkiezingen staat één vraag centraal: gaan we op volle kracht vooruit of laten we zand in de motor strooien?
Deze campagne is cruciaal voor de toekomst van ons land. En daarmee jullie inzet de komende weken ook. Daarom vraag ik jullie: maak je agenda leeg en benut ieder vrij uurtje voor de campagne. Vanmiddag was D66 all over the place hier in Arnhem, dat moet ook in de rest van het land gaan gebeuren.

Meld je aan als vrijwilliger via D66.nl/meedoen.
Laat ons D66-geluid de komende weken harder klinken dan ooit. De deuren langs. De pleinen op. Op je werk, bij de sportclub, in de collegezaal, aan de keukentafel. Vertel het aan iedereen die je kent: ga stemmen! En natuurlijk: het liefst op D66!

Heel Nederland moet ons verhaal horen. Daarom hebben we een hele mooie campagnespot gemaakt. Ik laat hem jullie graag als eerste zien.

Bekijk hier de
campagnespot