Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Steun ons en help Nederland vooruit

Steven van Weyenberg (1973) is sinds september 2012 lid van de Tweede Kamer voor D66.

Het gaat goed met Nederland. Toch hebben veel mensen geen gelijke kans om het beste uit zichzelf te halen en (weer) een plek te vinden op de arbeidsmarkt. Laat werk meer lonen. Maak het voor werkgevers aantrekkelijker om mensen aan te nemen. Geef zzp’ers alle ruimte om te ondernemen. En laat mensen de baas zijn over hun eigen pensioen. Zo zorgen we voor kansen voor iedereen.

Portefeuilles

AOW en pensioenen; Inkomensbeleid; Arbeidsmarkt; ZZP’ers; Toeslagen; Fiscaal vestigingsklimaat

Meer van Steven van Weyenberg
Het gaat goed met Nederland. Toch hebben veel mensen geen gelijke kans om het beste uit zichzelf te halen en (weer) een plek te vinden op de arbeidsmarkt. Laat werk meer lonen. Maak het voor werkgevers aantrekkelijker om mensen aan te nemen. Geef zzp'ers alle ruimte om te ondernemen. En laat mensen de baas zijn over hun eigen pensioen. Zo zorgen we voor kansen voor iedereen.
- Steven van Weyenberg