Bepaal welke mails jij ontvangt

Steun ons en help Nederland vooruit

vrijdag 12 juli 2019 woensdag 3 juli 2019 zaterdag 29 juni 2019 vrijdag 28 juni 2019 dinsdag 25 juni 2019 maandag 17 juni 2019 vrijdag 7 juni 2019 woensdag 5 juni 2019 dinsdag 28 mei 2019
Op 1 januari 2020 moet stuwmeer aan schades in Groningen zijn afgehandeld

De afhandeling van mijnbouwschades in Groningen verloopt nog steeds niet goed. D66 en de SP vinden dit onacceptabel. De 16.000 schademeldingen die er nu liggen moeten uiterlijk op 1 januari 2020 afgehandeld zijn. Het voorstel van de twee partijen is medeondertekend door bijna de volledige Tweede Kamer. Vandaag is het voorstel aangenomen.

Bekijk nieuwsbericht
vrijdag 24 mei 2019 dinsdag 21 mei 2019 donderdag 16 mei 2019 dinsdag 14 mei 2019 maandag 13 mei 2019 vrijdag 10 mei 2019 donderdag 9 mei 2019 vrijdag 3 mei 2019 donderdag 25 april 2019
Veel minder nachtvluchten Schiphol

Nederland kan trots zijn op Schiphol. Keer op keer uitgeroepen tot beste luchthaven van Europa, en inmiddels leidend in de broodnodige verduurzaming van de luchtvaart. Alleen: luchtvaart vergroent niet snel, en bewoners rondom Schiphol hebben de afgelopen jaren steeds meer last van de snelle groei. Zoals Hans Alders op 24 april zei bij een hoorzitting…