Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Steun ons en help Nederland vooruit

vrijdag 14 december 2018 donderdag 13 december 2018 zaterdag 8 december 2018 vrijdag 7 december 2018 dinsdag 4 december 2018
Een Europa dat beschermt Europa met Europese sterren

Een Europa dat beschermt

De SP schreef afgelopen week dat Nederland gered moest worden van de ‘Brusselse elite die lidstaten in de houdgreep’ heeft. Deze grote, maar niet gefundeerde beschuldiging willen we niet onbeantwoord laten. Lees hieronder wat we aan de Europese Unie hebben en waarom dat juist nu zo belangrijk is.

Bekijk nieuwsbericht
woensdag 28 november 2018 dinsdag 27 november 2018 vrijdag 23 november 2018 donderdag 22 november 2018
Reactie actieplan arbeidsmarktdiscriminatie

D66 is blij met het vernieuwde actieplan arbeidsmarktdiscriminatie van staatssecretaris van Ark. Vorig jaar bleek dat veel uitzendbureaus nog meegaan met discriminerende verzoeken. Dat zorgt ervoor dat, nog voordat een werkgever kennis heeft kunnen maken met een sollicitant, mensen met een migrantenachtergrond worden buitengesloten. Kamerlid Steven van Weyenberg: “Het zou niet mogen…