Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Steun ons en help Nederland vooruit

dinsdag 21 mei 2019 donderdag 16 mei 2019 dinsdag 14 mei 2019 maandag 13 mei 2019 vrijdag 10 mei 2019 donderdag 9 mei 2019 vrijdag 3 mei 2019 donderdag 25 april 2019
Veel minder nachtvluchten Schiphol

Nederland kan trots zijn op Schiphol. Keer op keer uitgeroepen tot beste luchthaven van Europa, en inmiddels leidend in de broodnodige verduurzaming van de luchtvaart. Alleen: luchtvaart vergroent niet snel, en bewoners rondom Schiphol hebben de afgelopen jaren steeds meer last van de snelle groei. Zoals Hans Alders op 24 april zei bij een hoorzitting…

Bekijk nieuwsbericht
vrijdag 19 april 2019 woensdag 17 april 2019
Bestrijd misdaad met meer Europese politiesamenwerking

D66 doet vandaag 10 voorstellen voor betere politiesamenwerking in Europa. Kamerlid Monica Den Boer: “Ons continent is veiliger dan ooit, maar misdaad en terrorisme bedreigen ons nog altijd. De havens worden overspoeld met drugs. En terroristen laten zich niet tegenhouden door de denkbeeldige lijntjes op de Europese kaart bij de voorbereiding van hun gruweldaden.”

Bekijk nieuwsbericht
donderdag 11 april 2019 donderdag 4 april 2019 woensdag 3 april 2019 woensdag 13 maart 2019 dinsdag 12 maart 2019

Nu is het moment.

Word nu lid