Onze Mensen

In ons Nederland maakt het niet uit in welk huis je kinderbedje staat of in welke wijk je school. Alleen dan ben je echt vrij. Wij geloven in een samenleving waarin we gelijke gevallen gelijk behandelen. En mensen die toch op achterstand komen, helpen we. Een uitgestoken hand, zodat ieder kind het beste onderwijs krijgt. Iedere werknemer kans heeft op een goede baan en een betaalbaar huis. En ieder mens de zorg krijgt die hij of zij nodig heeft. In dat Nederland laten we iedereen vrij, maar niemand vallen.

Team D66 Veldhoven staat in de startblokken. Met twee ervaren raadsleden en drie nieuwe gezichten hopen ze vanaf 17 maart D66 de fractie van D66 te gaan vormen. Een team dat zoals de fracties daarvoor voor inhoud en overleg gaat en wars is van populisme en monisme. Een hechte club mensen die altijd ruimte heeft voor leden die ook actief willen worden. Mensen die met inzet en ambitie aan de slag gaan voor een beter Veldhoven. Maar ook met realiteitszin, relativering en de nodige humor.