Fractie en steunfractie D66 Veldhoven

Fractie D66 Veldhoven

Fractie D66 Veldhoven - Beeld: D66 Veldhoven

Team D66 is er klaar voor. We willen aan de slag voor betaalbare woningen, voor een warmtetransitie die voor elke inwoner van Veldhoven financieel haalbaar is én voor meer biodivers groen in Veldhoven. En laten we snel vaart maken met het omtoveren van het Meiveld tot een culturele hotspot waar het gezellig uitgaan is, op welk moment van de dag dan ook. Veldhoven verdient een progressief, liberaal en groen bestuur dat met energie, creativiteit en transparantie de toekomst vormgeeft.

Maak kennis met ons team van inhoudelijk gedreven mensen. Ambitieus, maar wel met realiteitszin. Altijd ìn voor samenwerking, om het beste eruit te halen voor iedereen in Veldhoven. Wars van dogma’s en oude bestuurscultuur. Met een frisse blik, humor en maximale inzet gaan we vanaf 17 maart van start met zoveel mogelijk raadsleden. Dat kan… met jouw stem!

Onze kieslijst is als volgt: 1. Marielle Giesbertz, 2. Piet Wijman, 3. Wouter van der Molen, 4. Erik Simonse, 5. Erik Blokland, 6. Carsten Köhler, 7. Hein van der Reijden, 8. Willem Hornman, 9. Michiel van Alst, 10. Paul Evers, 11. Jeroen Hageman.