Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

2 publicaties gevonden.

• Wetsvoorstel toetsing levenseindebegeleiding van ouderen op verzoek

Lees hier het wetsvoorstel en de memorie van toelichting van de wet toetsing levenseindebegeleiding van ouderen van Kamerlid Pia Dijkstra. Het wetsvoorstel wordt ter consultatie aangeboden tot en met 31 januari 2017. Wilt u reageren op het wetsvoorstel? Mail uiterlijk 31 januari 2017 naar d.berens@tweedekamer.nl.

• Gepubliceerd op 18 december 2016
  • Initiatiefwetsvoorstel: afschaffen “bij de gratie Gods” in wetten

D66 wil dat het kabinet erop aandringt dat de overheid niet langer vermeldt dat wetten worden opgesteld “bij de gratie Gods”. Dat is de strekking van een initiatiefwetsvoorstel dat D66-Tweede Kamerlid Stientje van Veldhoven heeft ingediend.

• Gepubliceerd op 8 januari 2016