Blijf op de hoogte

2 publicaties gevonden.

• Democraat – september 2013

In 2014 gaan de stembussen voor het Europees Parlement weer open. In deze editie van de Democraat aandacht voor onze mensen in de liberale Europese fractie: hoe zien Sophie, Gerben-Jan en Marietje de toekomst van Europa voor zich? Verder o.a.: een kijkje achter de schermen van lobbyparadijs Brussel en een interview met Europa-oudgediende Jan Willem…

• Gepubliceerd op 14 september 2013
  • Democraat – april 2013

In deze editie van de Democraat aandacht voor een aantal van de lokale helden van D66, die al volop bezig zijn met de voorbereidingen voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Daarnaast o.a. een interview met de nieuwe partijvoorzitter, Fleur Gräper – Van Koolwijk en een dubbelinterview met Fatma Koser Kaya en Steven van Weyenberg.

• Gepubliceerd op 13 april 2013

Nu is het moment.