Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

3 publicaties gevonden.

• Spreektekst Wouter Koolmees debat ABN AMRO

Lees hier de spreektekst terug van D66-Kamerlid Wouter Koolmees tijdens het debat over ABN-AMRO, op 09-04-2015.

• Gepubliceerd op 28 augustus 2015
  • Spreektekst Verantwoordingsdebat 2015

Voorzitter, Het is vandaag in meerdere opzichten een bijzonder Verantwoordingsdebat. Niet in het minst, omdat president Stuiveling van de Algemene Rekenkamer na 31 jaar voor het laatst haar oordeel over de stukken heeft geveld. Een nauwkeurig en precies oordeel van de Rekenkamer, is van groot belang voor een betrouwbare overheid, die zinnig en zuinig omgaat met belastinggeld. Namens…

• Gepubliceerd op 26 mei 2015
  • Telecom voor de toekomst

Nederland moet de ambitie hebben om in 2020 het snelste internet ter wereld te hebben. Dat zegt D66- Kamerlid Kees Verhoeven vandaag tijdens het debat over telecommunicatie in de Tweede Kamer.

• Gepubliceerd op 30 januari 2014