Blijf op de hoogte

7 publicaties gevonden.

• Ruimtelijke Agenda D66

Hieronder kunt u de Ruimtelijke Agenda downloaden. Deze is opgesteld door de thema-afdeling Ruimte & Mobiliteit.

• Gepubliceerd op 21 november 2014
  • Initiatief Energiezuinige Huizen

• Gepubliceerd op 17 november 2014
  • Verslag rapporteur Van Veldhoven over VN-klimaattop New York

Hieronder kunt u het verslag downloaden van de rapporteur Van Veldhoven over de VN-klimaattop in New York op 23 september 2014.

• Gepubliceerd op 30 oktober 2014
  • Kies voor schone lucht

• Gepubliceerd op 29 oktober 2014
  • De lucht is van iedereen

Europa moet meer werk maken van schone lucht. De luchtkwaliteit is nog te vaak beneden peil en dat is een groot risico voor de gezondheid van mensen. Dat stellen D66-Europarlementariër Gerben-Jan Gerbrandy en D66-Tweede Kamerlid Stientje van Veldhoven in hun notitie ‘De lucht is van iedereen’.

• Gepubliceerd op 6 mei 2014
  • Groen licht voor de fiets

De overheid en gemeenten moeten voluit kiezen voor de fiets. Dat bepleit D66-Tweede Kamerlid Stientje van Veldhoven in de notitie Groen licht voor de fiets, die zij vandaag presenteert.

• Gepubliceerd op 3 maart 2014
  • De kracht van de binnenstad

Gemeenten moeten hun uiterste best doen om binnensteden bruisend en leefbaar te houden. Dat bepleit D66-Tweede Kamerlid Kees Verhoeven in het aanvalsplan De kracht van de binnenstad, dat hij vandaag presenteert.

• Gepubliceerd op 21 februari 2014

Nu is het moment.