Blijf op de hoogte

3 publicaties gevonden.

• Spreektekst Alexander Pechtold debat derde steunpakket Griekenland

Derde steunpakket Griekenland Spreektekst D66-leider Alexander Pechtold 19/08/2015 Voorzitter, na zeven maanden bakkeleien ligt er dan –eindelijk – een akkoord. Het was niet fraai. Van dreigementen, via tijdrekken, naar terug bij af. Want na deze 7 maanden, is het mij volstrekt onduidelijk wat Tsipras…

• Gepubliceerd op 19 augustus 2015
  • A Liberal Energy Union 4 EU

D66 pleit voor een krachtige en eensgezinde Europese aanpak van het energiebeleid. De Europese Commissie haar voorstel naar een Europese energie-unie gepresenteerd. In reactie daarop presenteerde Gerben-Jan Gerbrandy namens de Europese liberale fractie (ALDE) een eigen plan naar een Europese energie-unie. Dit plan kunt u hieronder downloaden.

• Gepubliceerd op 25 februari 2015
  • ALDE Democratic Governance