Blijf op de hoogte

4 publicaties gevonden.

• Stappenplan naar Transparantie

De komende jaren moet de Europese Unie forse stappen maken in de transparantie van besluitvorming en het verbeteren van de toegang tot documenten. D66-fractievoorzitter Sophie in 't Veld presenteert een 'Roadmap to Transparency'; tien aanbevelingen voor een transparanter Europa.

• Gepubliceerd op 24 september 2014
  • Notitie ‘Van koeien naar kennis’

De komende jaren moet Europa meer investeringen in onderwijs, onderzoek en innovatie en minder in landbouwsubsidies. Dat stellen D66-lijsttrekker voor het Europees Parlement Sophie in ’t Veld en D66-Europarlementariër Marietje Schaake voor in onderstaande notitie Van koeien naar kennis.

• Gepubliceerd op 17 mei 2014
  • Alexander Pechtold over een Sterk Nederland in een Sterk Europa

Wat is het belang van een sterk Nederland in een sterk Europa? Alexander Pechtold legt het uit. #EP2014 #sterkNLsterkEU

• Gepubliceerd op 9 mei 2014
  • Verkiezingsprogramma Europees Parlement

U kunt hieronder de PDF versie van het verkiezingsprogramma voor het Europees Parlement 2014 - 2019 downloaden.

• Gepubliceerd op 14 april 2014

Nu is het moment.