Programma Politieke Netwerkdag

Op zaterdag 2 september vindt de Politieke Netwerkdag plaats in Zwolle, dé traditionele opening van het politieke jaar. We nodigen je van harte uit voor het middagprogramma van de Politieke Netwerkdag.

Door de val van het kabinet wordt er achter en voor de schermen hard gewerkt aan een goede verkiezingsuitslag in november 2023. Het verkiezingsprogramma wordt versneld geschreven, het verkiezingscongres wordt georganiseerd en de campagne komt uit de startblokken. Ook de Politieke Netwerkdag staat dit jaar in het teken van de verkiezingen.

Tijdens de Politieke Netwerkdag is dan ook een dagdeel gereserveerd om elkaar te spreken over de campagne. Hiervoor nodigen wij jou van harte uit als verenigingsbestuurder of campagnecoördinator.

De inloop is vanaf 14:00 en om 14:30 start het programma. Fractievoorzitter Jan Paternotte praat ons bij over de politieke actualiteiten. Het hoogtepunt van de dag is uiteraard de eerste speech van onze lijsttrekker Rob Jetten. We sluiten de dag af met een borrel die om 17:45 eindigt.

De locatie van de Politieke Netwerkdag is Theater Buitensoos in Zwolle, direct naast station Zwolle. Voor aanwezigheid op zaterdag 2 september vragen we een vrijwillige bijdrage. De dag is inclusief koffie/thee.

Vervroegde verkiezingen betekent ook, minder tijd om te sparen voor de campagne. We willen daarom een beroep op je doen. Mocht het binnen je mogelijkheden liggen doe dan een extra donatie bij het aanschaffen van je ticket.

Theater Buitensoos
Stationsplein 1