Blijf op de hoogte

Nieuwe leden

Welkom bij D66! Als lid van D66 hoor je bij de vereniging. Dat is niet alleen waardevol, maar ook heel leuk! Onze leden beslissen mee op alle niveaus. Daarnaast doen onze leden mee. Zij voeren campagne, organiseren evenementen en steunen de partij financieel. Lees hieronder wat je allemaal kunt doen bij D66 of kom naar een van onze Nieuwe Ledenbijeenkomsten!

Maak kennis met D66-dag!

D66 organiseert een aantal keer per jaar een 'Maak kennis met D66-dag' voor leden. Als nieuw lid ontvang je hier een uitnodiging voor. Maar ook als 'iets minder nieuw-lid' ben je natuurlijk van harte welkom.

Meedoen en Meedenken

Wil je meedoen en meedenken met andere D66'ers? Dat kan op verschillende manieren!

Geschiedenis van D66

Democraten 66 of D'66 werd opgericht op 14 oktober 1966. Lees hier alles over de geschiedenis van de partij.

Congres

Op onze ledencongressen ontmoet je andere D66'ers, bepaal je mee over de toekomst van de onze standpunten en hoor je inspirerende verhalen. Kom je ook?

De D66 Academie

Als onderwijspartij staan we niet alleen voor het allerbeste onderwijs voor jongeren, maar vinden we ook dat (toekomstige) politici een goede opleiding of training verdienen.

Richtingwijzers

De uitgangspunten van D66 zijn vastgelegd in vijf ‘richtingwijzers’. Op basis van deze 'richtingwijzers' stellen we onze standpunten vast. Ze zijn ook heel handig om tot oplossingen te komen voor lokale uitdagingen.

Rob Jetten

Hi,