Nieuw Leiderschap voor iedereen

Partijvoorzitter Victor Everhardt neemt het rapport van de Commissie Nieuwleiderschap in ontvangst. Beeld: Jeroen Mooijman

Met de boodschap ‘Stem voor Nieuw Leiderschap’ vroegen we Nederland te stemmen op D66. Nieuw Leiderschap dat omkijkt naar mensen en verder kijkt dan morgen. Nieuw Leiderschap dat echte keuzes maakt. Nieuw Leiderschap voor een land waar we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen.

Nieuw Leiderschap vraagt om actuele invulling. Want wat betekent dit voor de politiek die we voeren? Hoe breng je Nieuw Leiderschap in de praktijk? En hoe kunnen D66’ers in het hele land Nieuw Leiderschap verder omzetten in politieke actie. Een groep D66’ers is hiermee aan de slag gegaan.

Commissie Nieuw
Leiderschap

De commissie Nieuw Leiderschap is in gesprek gegaan over wat ‘Nieuw Leiderschap’ betekent voor ons als democraten. Ze spraken met honderden leden uit alle windstreken van Nederland. Het eindresultaat is een visie-document. Een visie op wat wij als D66 verstaan onder Nieuw Leiderschap. Een visie die nooit af is en waarover de leden het gesprek zullen blijven voeren. Voor een nieuwe vitale democratie. Binnen en buiten de partij.

Geschreven door

Gerda Oskam, Thomas Alberts, Venita Dada-Anthonij, Anouschka Biekman, Marieke van Doorn, Raquel García Hermida-van der Walle, Lars Gerrits, Marlou Jenneskens, Joost Röselaers, Patrick Sonneveldt en Nadia Arsieni.