Blijf op de hoogte

Congres 109

Zondag 10 maart 2019, Taets Art and Event Park, Zaandam

Rob Jetten

De hele speech van fractievoorzitter Rob Jetten op Congres 109.

Kajsa Ollongren

De hele speech van vicepremier Kajsa Ollongren op Congres 109.

Anne-Marie Spierings

De hele speech van partijvoorzitter Anne-Marie Spierings op Congres 109.

Moties Congres 109

Hier kun je voorafgaand aan het Congres moties en amendementen indienen. Alle informatie en deadlines vind je op deze pagina.

Verkiezingsprogramma EP2019

Bekijk hier alle informatie over het Europees verkiezingsprogramma.

Congresstukken

Bekijk de congresstukken voor Congres 109.

Vacatures voor Besturen & Commissies Congres 109

Tijdens Congres 109 worden verschillende functionarissen verkozen. Er zijn vacatures voor het Landelijk Bestuur, de Landelijke Verkiezingscommissie, de Financiële commissie en de Besluitvormingscommissie.

Nu is het moment.

Word nu lid