Nieuwjaarswens voor 2022

Het afgelopen jaar was voor velen niet gemakkelijk. De pandemie drukte een stempel op ons allen. En ook in het nieuwe jaar moeten we voorzichtig blijven, boostershots nemen en de maatregelen naleven. Op die manier kunnen we hopelijk weer snel meer ruimte bieden aan elkaar. Als eerste natuurlijk aan de overbelaste zorg. Maar ook aan horeca, detailhandel en cultuur.

nieuwjaarskaart D66 Veldhoven

nieuwjaarskaart D66 Veldhoven Beeld: D66 Veldhoven

We hebben niet voor niets theater De Schalm op onze nieuwjaarskaart centraal gezet. Samen met de bibliotheek en museum ’t Oude Slot presenteerden ze in 2021 het plan voor een culturele hotspot in Veldhoven. D66 steunt dit initiatief. Want cultuur maakt het leven mooier en het plan past perfect binnen de ideeën over de noodzakelijke verlevendiging van het Citycentrum.

De fractie van D66 Veldhoven wenst jou en iedereen die je liefhebt fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2022. Een jaar waarin het hopelijk weer vanzelfsprekender wordt om elkaar te ontmoeten; in het theater, bij de sportclub, op het werk, thuis én uit.