Natuurwandeling met IVN-gids

Bossen op de zandgronden Beeld: Joep Cox

Loop en lunch mee! Op 14 oktober 2023 organiseert D66 Veldhoven in samenwerking met IVN een wandeling door natuurgebied Grootgoor. We starten om 10:00 uur bij de parkeerplaats van de visvijver aan de Riethovense dijk. Leden en niet-leden van D66 zijn van harte welkom. Om 12:00 uur lunchen we samen bij Quisine in Veldhoven-dorp.

D66 is groen

D66 Veldhoven maakt zich sterk voor een groene, klimaatadaptieve en biodiverse gemeente. Het college van burgemeester en wethouders, waarin D66 onder andere de post duurzaamheid bekleed, koerst op een Veldhoven dat klaar is voor nu, maar ook voor de inwoners van de toekomst. En dat zie je overal: in de biodiverse bermen, de natuurlijke waterbergingen, de aandacht voor behoud en uitbreiding van het aantal bomen. Ook in het buitengebied staan we voor natuurbehoud. Loop met ons mee om de schoonheid ervan te bewonderen. En praat meteen ook met de D66 fractie en de wethouder die vanzelfsprekend ook van de partij zijn.

Meld je aan bij onze secretaris Wouter van der Molen als je mee wil lopen en/of lunchen: [email protected].