Blijf op de hoogte

Programma

Op het congres komt alles samen. D66’ers ontmoeten elkaar. Er wordt gepraat en nagedacht over onze plannen voor de toekomst.

Klik om het schema om te downloaden.

EM De Jong Zaal

In de EM De Jong Zaal nemen we de belangrijke besluiten en discussiëren met elkaar.

Jupilerzaal

In de Jupilerzaal is de hele dag een vol programma met onder andere fractievoorzitter Rob Jetten die zijn congrestoespraak geeft.

Deelsessies

In andere zalen in het congrescentrum zijn de hele dag workshops en deelsessies over tal van onderwerpen. Op eerdere congressen kon je leren om een goede video te maken, organiseerden we tedtalks voor de toekomst en namen we je mee in onze nieuwe huisstijl. Er is ook veel ruimte voor inhoudelijke gesprekken, bijvoorbeeld met minister Sigrid Kaag op het vorig congres. En er waren Lagerhuisdebatten met Route66 en de Jonge Democraten.

Wandelgangen

In de wandelgangen van het congres vind je het horecaplein, tal van stands van thema-afdelingen en ledennetwerken en kun je in gesprek gaan met andere D66’ers.

Laatst gewijzigd op 10 oktober 2019

Nu is het moment.