Vrij om te ondernemen en innoveren

Wij maken werk van missiegedreven innovatie. Beeld: Unsplash

D66 Waddinxveen vertrouwt op de eigen kracht en ontwikkeling van mensen. Daarom zien we de toekomst met optimisme tegemoet. Mensen zijn zo creatief dat ze steeds opnieuw zelf oplossingen vinden. Wij willen dat de gemeente deze kracht, vindingrijkheid en creativiteit ondersteunt en ruimte geeft. De sleutel voor verandering ligt bij mensen zelf en wij willen dat de gemeente daarbij aansluit.

Lokale ondernemers zijn onmisbaar voor een open en levendige gemeente. Als ondernemer, werknemer of consument wil je onbezorgd kunnen werken, winkelen en genieten. Wij willen dat het voor ondernemers aantrekkelijk is om zich in onze gemeente te vestigen en te groeien. Startende en duurzame ondernemers willen we hierbij extra ondersteunen.

Samen met inwoners, ondernemers en leden hebben we nagedacht en gesproken over onze ideeën voor de toekomst. In het verkiezingsprogramma lees je deze plannen waarmee we de komende jaren aan de slag willen gaan.

Je bent pas vrij als iedereen dat is. D66 gelooft in gelijke kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft.