Blijf op de hoogte

5 publicaties gevonden.

• Motie discriminatie arbeidsmarkt

Met deze aangenomen motie is er budget gereserveerd zodat regulier onderzoek naar discriminatie op de arbeidsmarkt gedaan kan blijven worden. Daarnaast moet het kabinet naar aanleiding van het SER-onderzoek met concrete voorstellen komen om discriminatie op de arbeidsmarkt te bestrijden.

• Gepubliceerd op 5 december 2013
  • Motie Jobcoach

Lees hier de aangenomen motie om de jobcoach voor Wajongers te behouden. Mensen in de Wajong kunnen voor een maximale duur van drie jaar gebruik maken van jobcoaching.

• Gepubliceerd op 5 december 2013
  • Concept Verkiezingsprogramma Europees Parlement 2014

U kunt hier het concept Verkiezingsprogramma downloaden voor het Europees Parlement 2014-2019. Tijdens het 99e partijcongres op 7 en 8 februari 2014 zal het programma worden vastgesteld.

• Gepubliceerd op 25 november 2013
  • Inbreng Hans Engels in debat modernisering Grondwet

• Gepubliceerd op 12 september 2013
  • Evaluatie Campagne Tweede Kamerverkiezingen 2012