Blijf op de hoogte

5 publicaties gevonden.

• Debat over de naheffing van de EU

Lees hier de spreektekst terug van D66-Kamerlid Wouter Koolmees tijdens het debat over de naheffing van de EU.

• Gepubliceerd op 28 augustus 2015
  • Nieuwe Groei

Nederland lijkt het diepste dal van de financiële en economische crisis voorbij. De economie krimpt niet meer, maar groeit ook niet echt. Daarom is het nu tijd om vooruit te kijken. Nederland is toe aan nieuwe groei: structurele groei voor de lange termijn.

• Gepubliceerd op 24 juni 2014
  • Visie bankensector

D66-Tweede Kamerlid Wouter Koolmees heeft vandaag het eerste exemplaar van de visie op de bankensector van D66 aan minister Dijsselbloem van Financiën aangeboden.

• Gepubliceerd op 6 februari 2014
  • Motie discriminatie arbeidsmarkt

Met deze aangenomen motie is er budget gereserveerd zodat regulier onderzoek naar discriminatie op de arbeidsmarkt gedaan kan blijven worden. Daarnaast moet het kabinet naar aanleiding van het SER-onderzoek met concrete voorstellen komen om discriminatie op de arbeidsmarkt te bestrijden.

• Gepubliceerd op 5 december 2013
  • Motie Jobcoach

Lees hier de aangenomen motie om de jobcoach voor Wajongers te behouden. Mensen in de Wajong kunnen voor een maximale duur van drie jaar gebruik maken van jobcoaching.

• Gepubliceerd op 5 december 2013

Nu is het moment.