Blijf op de hoogte

Matthijs van Miltenburg (1972) is sinds 2014 lid van het Europees Parlement.

De Nederlandse economie draait voor een groot deel op export naar Europese landen. Nederland heeft een sterke Europese markt nodig. Het wordt tijd dat we die afmaken en uitbouwen. Grensoverschrijdend ondernemen en werken moet gemakkelijker worden. Administratieve lasten verlicht.

In mijn Europa scheppen we een aantrekkelijk klimaat voor investeren en ondernemen. In mijn Europa maken we werk van een sterke economie met een passende arbeidsplaats voor elk talent.

Portefeuilles: Regionale Ontwikkeling, Transport en Toerisme

Meer van Matthijs van Miltenburg
D66 staat voor Europese investeringen in innovatie, nieuwe technologieën en onderwijs. Daarmee versterken wij de concurrentiekracht van het Nederlands bedrijfsleven en creëren wij duurzame groei en banen.
- Matthijs van Miltenburg

Nu is het moment.