Door geen oplossingen te bieden voor het Nederland van de toekomst, schuiven we een schuld door naar onze kinderen. Dit moet anders. Dat kan anders. Dit is ons alternatief.
Bijna één op de drie leerlingen dreigt laaggeletterd het klaslokaal te verlaten. Samen met leraar Jan van de Ven roept Jan Paternotte de minister in het AD op om niet te wachten op een formatieproces waarin onderwijs het ondergeschoven kindje is.
Hij was directeur van het Institute for Advanced Study in Princeton. Onderzoeker, docent, bestuurder, vader, verteller, kunstenaar, presentator en inspirator. Wat drijft Robbert Dijkgraaf?
Door geen oplossingen te bieden voor het Nederland van de toekomst, schuiven we een schuld door naar onze kinderen. Dit moet anders. Dat kan anders. Dit is ons alternatief.
Bijna één op de drie leerlingen dreigt laaggeletterd het klaslokaal te verlaten. Samen met leraar Jan van de Ven roept Jan Paternotte de minister in het AD op om niet te wachten op een formatieproces waarin onderwijs het ondergeschoven kindje is.
Hij was directeur van het Institute for Advanced Study in Princeton. Onderzoeker, docent, bestuurder, vader, verteller, kunstenaar, presentator en inspirator. Wat drijft Robbert Dijkgraaf?
Ondanks de leerplichtwet zitten zeker 15.000 kinderen thuis zonder enkele vorm van onderwijs. D66 wil aan al die kinderen een vorm van onderwijs geven.
Ondanks de leerplichtwet zitten zeker 15.000 kinderen thuis zonder enkele vorm van onderwijs. D66 wil aan al die kinderen een vorm van onderwijs geven.
We dringen het lerarentekort terug, versterken de kansengelijkheid, verhogen de kwaliteit van het onderwijs en voeren een rijke schooldag in voor leerlingen.
We dringen het lerarentekort terug, versterken de kansengelijkheid, verhogen de kwaliteit van het onderwijs en voeren een rijke schooldag in voor leerlingen.