Eventmanagement stage

Wil je stagelopen bij de beste politieke campagne van Nederland en samen mooie en inspirerende events neerzetten? Dit is het moment. We zoeken een event-stagiair die ons campagneteam komt versterken. Ben je ondernemend en een echte teamplayer? En wil je Nederland vrijer maken? Dan is dit jouw stage.

Wat ga je doen?

We zoeken een gezellige, gedreven stagiair met talent voor organiseren. In het team pak je organisatieprojecten op, spring je bij waar nodig en denk je altijd stappen vooruit. De duur van je stage is in overleg, maar in ieder geval vanaf september (precieze startdag bespreekbaar) tot februari/maart. We zoeken mensen die affiniteit hebben met het gedachtegoed van D66 en flexibel inzetbaar zijn. Want werken in een landelijk campagneteam is zeker geen 9-tot-5 stage. Het is een unieke kijk achter de schermen van de Nederlandse politiek. Samen met een gedreven team werk je mee om Nederland écht vooruit te helpen. Word je enthousiast van dat idee? Solliciteer dan direct.

We denken graag met je mee over hoe jij je stage vorm wilt geven. We bieden hierbij voldoende ruimte voor een eigen studieopdracht. Binnen het campagneteam ga je aan de slag met events en congressen. Denk hierbij aan het organiseren van een nieuwe ledendag tot aan het voorbereiden van een landelijk congres voor meer dan 1200 D66-leden. Als hoogtepunt ben je volledig betrokken bij de uitvoering van de evenementen i.s.m. met de eventmanager en de rest van je collega’s.

Wie zoeken we?

Je bent leergierig, nieuwsgierig en hebt een open instelling. Je bent flexibel en je kunt goed omgaan met veranderlijke werk- en tijdsdruk. Je bent iemand met een flinke dosis zelfstandigheid, maar werkt ook graag samen en je hebt beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Ben je boven dat alles gemotiveerd en enthousiast, maatschappelijk betrokken en politiek geïnteresseerd? Dan zoeken we jou!
Bij voorkeur zit je in het (voor-)laatste jaar van een studie in de richting van eventmanagement of hotelschool en heb je enige interesse in de politiek. Verdere activiteiten naast je studie waarin jouw organisatietalent en creativiteit tot uiting komen, worden gewaardeerd. Goede beheersing van het Nederlands is vereist en goed kunnen schrijven is een pré.

De stage is fulltime (32-38 uur, 4 á 5 dagen), met regelmatig ook inzet in het weekend. De stage loopt van september tot en met februari/maart.

Wie ben jij?

• Bent fulltime beschikbaar;
  • Hebt organisatietalent;
  • Bent communicatief vaardig
  • Werkt serieus en secuur;
  • Schakelt snel tussen gezellige momenten en serieus werk;
  • Hebt affiniteit met D66.

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een hecht en relatief klein team dat dagelijks bezig is met campagnes, marketing, communicatie en digitalisering van D66. Dit mag je van ons verwachten.

• Een open cultuur en een vrij, informeel & jong team;
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid en ruimte: jouw bijdrage maakt impact;
  • Een uniek inkijkje in hoe politieke campagnes werken;
  • Een uniek kijkje achter de schermen van de Nederlandse politiek;
  • Een stageweek met flexibel aantal dagen;
  • Een stagevergoeding van € 500,- bruto per maand bij 38 uur (bij minder uren naar verhouding minder) en een tegemoetkoming in je telefoonkosten van € 19,50 netto per maand;
  • Een werkplek in ons prachtige kantoor (Landelijk Bureau) om de hoek van het Binnenhof in Den Haag;
  • Een binnenplaats achter ons kantoor waar we regelmatig een drankje met elkaar drinken.

Belangstelling?

Voor vragen kan Bosz Kempink, Eventmanager worden benaderd via [email protected]. Solliciteren kan tot en met zondag 11 augustus, door een motivatiebrief en CV te sturen t.a.v. Bosz Kempink naar het Landelijk Bureau via [email protected].