Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Verkiezingsprogramma

Voor deze verkiezing wordt een verkiezingsprogrammacommissie ingesteld (VPC). Zodra deze commissie definitief is vastgesteld, zullen de namen van de leden hier worden gecommuniceerd. De afgelopen periode konden leden door het hele land al meepraten over het verkiezingsprogramma. Thema-afdelingen leveren ideeën aan en tijdens Congres 111 is er veel ruimte voor leden om mee te praten.

• Wil je ook mee kunnen praten en stemmen over het verkiezingsprogramma? Word lid!
  • Wil je op de hoogte blijven van inhoudelijke standpunten en plannen van D66? Schrijf je dan gratis in.

Tijdpad

Discussiebijeenkomsten over specifieke thema’s op voorjaarscongres:
Zaterdag 18 april

Publicatie concept-verkiezingsprogramma, openstelling amendering (verdere tijdpad amendering volgt later):
Medio september

Vaststelling verkiezingsprogramma op najaarscongres:
Zaterdag 28 november

Contactinformatie journalisten

Voor meer informatie over kandidaatstelling of de Tweede Kamerverkiezingen kun je contact opnemen met Luit Onvlee, woordvoerder vereniging via luit.onvlee@d66.nl of 06-29 53 57 82.

Contactinformatie leden & geïnteresseerden

Bij vragen kun je contact opnemen met de secretaris van de programmacommissie: susanne.dallinga@d66.nl of 070-356 60 66.

Laatst gewijzigd op 25 februari 2020