Talentencommissie

Om talent in de regio te ondersteunen is er een regionale Talentencommissie. Ben je lang of juist kort lid en wil je van gedachten wisselen over je mogelijkheden binnen D66?

De Talentencommissie Zuid-Holland (TC-ZH) identificeert potentiële talenten binnen voor kaderontwikkeling en mogelijke toekomstige politieke en/of bestuurlijke functies. Zij informeren belanghebbenden in D66 over hun kwaliteiten en geschiktheid in relatie tot de hiervoor landelijk vastgestelde profielen. Ook verbinden ze afdelingen en leden met elkaar, bijvoorbeeld voor het organiseren van masterclasses of scouten van talent.

De talentencommissie bestaat uit vier leden en werkt samen met de Talentencommissies uit Den Haag, Rotterdam en Leiden, met andere regionale talentencommissies en de landelijke talentencommissie. De taken van de commissie omvat onder andere:

• Inventariseren van beschikbare talenten en gegadigden ten behoeve van kaderontwikkeling en mogelijke toekomstige politieke en/of bestuurlijke functies.
  • Beoordelen en doorgeleiden van voordrachten uit afdelingen en van andere gegadigden naar programma’s voor talentontwikkeling.
  • Adviseren van leden die zich binnen de partij verder willen ontwikkelen en daartoe een talentgesprek hebben aangevraagd.

Contact

De talentencommissie is geregeld aanwezig op activiteiten van D66 Zuid-Holland, bijvoorbeeld de ARV’s. Kom je graag in contact met de talentencommissie? Meld je via [email protected]. Het staat je vrij om een korte motivatie en cv mee te sturen.