Huiskamergesprekken en appgroepen | inhoud en inspiratie

Het bestuur wil de komende jaren leden meer betrekken bij de totstandkoming van het volgende verkiezingsprogramma. Dit was onder meer een van de aanbevelingen van de evaluatiecommissie van de gemeenteraadsverkiezingen 2022. We denken dat het goed is om een meer continue koppeling te maken tussen inhoud, achterban en toekomst.

We willen dat vormgeven via een continue ‘flow’ van inhoudelijke gesprekken en inspiratie. Laagdrempelig en informeel; iedereen heeft het al druk genoeg. Bij jou in de huiskamer!

Het kan gaan over een lokaal of landelijk thema, met spreker uit de fractie, de gemeente of een landelijke D66-politicus. We bieden ondersteuning bij de organisatie. Mail je idee voor een huiskamergesprek naar [email protected] en wie weet zit Gunay, Mike of Sigrid straks bij jou aan tafel!

Naast het organiseren van huiskamergesprekken brengen we ook graag de appgroepen onder de aandacht. Onze afdeling heeft twee interessante appgroepen. Een voor de praktische zaken, waar je op de hoogte wordt gehouden van onze activiteiten, vergaderingen en borrels. Heb je een interessante bijeenkomst bij jou in de wijk, dan zet je die informatie in de Praktische zaken-app. Wil je graag discussiëren met andere leden over inhoudelijke thema’s en zaken die je bezig houden, neem dan deel aan de appgroep Praatclub D66DB.

Geef je telefoonnummer door aan het bestuur via [email protected] en wij voegen je toe aan de appgroep(en). Zo mis je geen activiteit en/of interessante discussie meer!