Tijdspad Provinciale Statenverkiezingen 2023

Voor de Provinciale Statenverkiezingen in 2023 is de afdeling druk bezig met het maken van een fantastisch programma. Naast een goed programma, zoeken we ook een sterke lijsttrekker en kandidaten. Kandideren gaat sinds de vorige verkiezingen volledig via MijnD66. In dit bericht vind je meer informatie over de kandidaatstellingen en belangrijke deadlines.

Tijdspad lijsttrekkersverkiezing

De lijsttrekkersverkiezing is op 1 april geopend, en staat nog open tot en met 28 juni. Hieronder staan de deadlines voor de kandidaatstelling en de stemmingen. Heb je interesse om je te kandideren als lijsttrekker? Bekijk dan even het profiel via de knop hieronder.

Tijdspad lijstverkiezing

Ben je geïnteresseerd om je op de lijst te staan van D66 Zuid-Holland voor de aanstaande verkiezingen? Dan kun je hieronder de deadlines vinden van het moment dat de kandidaatstelling open gaat tot aan de deadline van het stemmen. Meer weten over het profiel van een Statenlid? Klik dan op de knop hieronder.

Vragen?

Heb je vragen over de kandidaatstelling of over de deadlines? Neem dan contact op met het bestuur van D66 Zuid-Holland.