De campagne is in volle gang

De campagne voor Tweede Kamerverkiezingen is gestart. Een mooi moment om actief te worden binnen de partij, als je dat niet al bent natuurlijk.

Mijn eerste campagne als vrijwilliger in 2017 zal ik nooit meer vergeten. De herinneringen en de foto’s van toen zorgen nog met regelmaat voor een glimlach op mijn gezicht. Het is een moment waarop de vereniging volop bloeit en waar nieuwe vriendschappen en ideeën ontstaan. Ik hoop van harte dat je de komende periode een D66 jas aan doet en we het D66 geluid luid en duidelijk laten horen in het land.

We kijken terug op een mooie regiovergadering waarin we afscheid namen van Ria, Jeroen en Hannie, waar we stemde over amendementen voor het landelijk verkiezingsprogramma, we drie nieuwe vertrouwenspersonen hebben gekozen en de fractie een update gaf over hun belangrijke werk in de staten. Het is mooi om te zien hoe de fractie gegroeid is als team en in de nieuwsbrief van deze maand lees je onder andere hun reis naar Brussel van afgelopen week.

Op zaterdag 21 oktober is het Landelijke verkiezingscongres in Omnisport in Apeldoorn. Ik hoop je daar te zien!