Advies regionale vertrouwenspersonen

Drie personen hebben zich gekandideerd voor de rol van vertrouwenspersoon voor D66 Zuid-Holland. Hieronder vind je de motivaties van de kandidaten zelf en de adviezen van de talentencommissie n.a.v. een klikgesprek afgelopen week.

Hier vind je de motivatie van Rob Boeijen.
Hier vind je de motivatie van Ange de Beer.
Hier vind je de motivatie van Marielle Hendriks.

Hieronder vind je de adviezen van de talentencommissie:

Rob Boeijen voldoet aan het profiel.
Rob heeft ervaring en is opgeleid als vertrouwenspersoon. Hij straalt rust uit en vertrouwen uit en is in staat om goed te luisteren en een verhaal goed structureren. Wij vinden het mooi dat hij als relatief nieuw lid zich op deze manier wil inzetten voor D66 in de regio Zuid-Holland.

Ange de Beer voldoet aan het profiel
Ange is al jarenlang trouw lid en vervult al enige tijd de rol van vertrouwenspersoon in de afdeling Den Haag. Ze is in staat om een luisterend oor te bieden, kent de partij en het politieke speelveld goed en weet daarin goed haar eigen rol te bewaken. Wij vinden het mooi dat zij als vertrouwenspersoon zich wil inzetten in de Regio Zuid-Holland

Marielle Hendriks voldoet aan het profiel.
Marielle ziet zich als vertrouwenspersoon in een rol als een objectieve en neutrale verbinder, met begrip voor elk perspectief. Ze is gemotiveerd om bij conflicten de betrokkenen weer in beweging te krijgen. Zij doet dit waar nodig met inzet van ‘liefdevolle confrontatie’. Haar enthousiasme voor onze partij is gegroeid nadat zij actief is geweest in de LAC en WAC van Delft. We vinden het mooi dat zij zich als vertrouwenspersoon wil inzetten voor D66 Zuid-Holland.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.